vrijdag 7 juni 2013

On the needles

Finally the sun started to shine, don't know how long we all waited for it to happen. We went from winter to autumn to summer,haven't really seen spring... Because it took so long I wanted to knit with something colourful, nice bright colours that make me happy.
I chose Krokus in a bold mix of orange (Manderin nr 6), purple (Lavender nr 6) and yellow (Daffodil)

Hehe, eindelijk begint die zon eens te schijnen, hoelang we daar allemaal toch op hebben moeten wachten. van winter naar herfst en nu is het zomer....waar die lente is gebleven...? Omdat het zolang duurde wilde ik iets breien waar ik vrolijk van zou worden, lekkere heftige felle kleuren. Ik heb gekozen voor Krokus in een kleurencombi van oranje (Manderin nr 6), paars (Lavender Nr 6) en geel (Daffodil)


and knitting with it makes my heart happy,everytime I pick it up to knit a few rows I start smiling when I see the colours :)

Ik word er zo vrolijk van als ik hier meebrei, iedere keer als ik hetoppak omeen paar toeren te breien begin ik automatisch te glimlachen :)


And ofcourse I needed to add some beads somewhere ;)))

En natuurlijk moest ik nog ergens kralen toevoegen






Geen opmerkingen: