vrijdag 28 juni 2013

Next project

Started this shawl so I had something to work on while attending the farm and country fair in Aalten.
Wanted to design another shawl pattern suited for variegated yarns and choose one of my Krokus OOAK in bright yellow and blue with a hint of green ;)

Is een een shawl waar ik aan kon werken terwijl ik op de Farm en Country Fair in Aalten. Ik wilde een shawl ontwerpen die geschikt is voor die leuke gemeleerde garens en natuurlijk pak ik dan een Krokus OOAK om m te maken. In fel geel en blauw met een hint van groen ;)


The lace pattern is just simple enough to not get bored and the garter stitch section.... Well I just love garter stitch ;)

Het kant gedeelte is simpel genoeg om lekker door te breien zonder verveeld te raken en de ribbelsteek..... Nou ja, ik ben dol op ribbelsteek ;)


And in case you like to test knit one of my new designs, I just opened a thread in my Ravelry group where you can apply for test knitting Raindrops in Spring...

En als je het leuk vind om mijn volgende ontwerp te test breien, je kunt je opgeven voor de Raindrops In Spring Shawl in het draadje, dat ik net heb geopend in mijn Ravelry groep



- Marleen

Geen opmerkingen: