zaterdag 11 mei 2013

The red one

Yesterday we did a photoshoot for Morning Dew and the new red one, unfortunatly the wind was blowing so hard we didn't manage to get a decent shot from the Morning Dew and only a few of the red one. Let's hope the sun will shine next couple of days, so we can try again.

Now onto the red one, I just love it... It's made from 1 skein of Madelief and I can totally see making one for myself in the OOAK Madelief I showed you yesterday :) Now I can't keep refering to this scarf as "the red one" so here's were you can help me... you know how it works, leave your choice of name below in the comment section, or on twitter/facebook or in my ravelry group... the one who comes up with the final name will get a free copy of the pattern when it's released.

If you would like to testknit "the red one" I'll be opening the test knit thread were you can apply in my group soon :)

Gisteren hadden we een photoshoot voor Morning Dew en de nieuwe rode, helaas waaide het zo hard dat we geen fatsoenlijke foto's konden maken van Morning Dew en maar een paar goede van de nieuwe rode. Ik hoop maar gewoon dat het zonnetje nog gaat schijnen deze week zodat we het opnieuw kunnen proberen.

Nu de nieuwe rode... ik vind m geweldig... het sjaaltje is gemaakt van 1 streng Madelief en ik zie mij nog wel een versie voor mezelf maken van een van de OOAK Madeliefjes die ik gisteren heb laten zien :) Nu kan ik natuurlijk moeilijk de hele tijd refereren aan deze sjaal als "die nieuwe rode" ...hier kunnen jullie meehelpen... jullie weten hoe het werkt, laat een bericht achter hieronder deze blogpost of via twitter/facebook of in mijn ravelry groep... diegene die de uiteindelijke naam bedenkt krijgt een gratis exemplaar van het patroon zodra het gepubliceerd is.

Mocht je geinteresseerd zijn om"de nieuwe rode" te test breien, ik open binnekort de testknit draad waar je je kunt opgeven in mijn Ravelry groep





Geen opmerkingen: