maandag 25 maart 2013

Prepping

For a show is always hard work with a deadline that's alway 2 weeks to soon.... I still have 3 days before we need to go and set up the booth and I think I'm doing well (I always think that only to come to the conclusion I forgot something important....) hopefully not this time, though I need to order more ink ;)

One of the new items will be miniskeins last show I introduced miniskeins from the Lelie yarnbase now it's the popular Krokus yarn, and when you make kits/miniskeins you always have some leftovers, since I love leftovers I decided to make some fun packages of them

Voorbereidingen voor een beurs zijn altijd hectisch en eigenlijk komt de beurs altijd 2 weken te vroeg..... We zijn nog 3 dagen verwijderd van de brei en haakdagen in Nieuwegein, tenminste dan moeten wij gaan opbouwen, maar ik denk deze keer dat ik toch behoorlijk op schema zit (nou denk ik dat wel vaker om dan tot de ontdekking te komen dat ik wat belangrijks vergeten ben.....) maar goed hopelijk deze keer niet al moet ik zo niet vergeten om inkt te bestellen ;)

Een van de nieuwe dingen voor de breidag zullen de ministrengen zijn van de Krokus en als je pakketjes maakt of ministrengetjes dan houd je altijd restjes over en aangezien ik dol ben op restjes, heb ik er pretpakketjes van gemaakt ;)










- Marleen

Geen opmerkingen: