maandag 14 januari 2013

Summer is just around the corner

My friend Anne wanted to make Long as soon as she saw the shawl, she helps out a lot at shows, and always wears my long during those shows. She didn't had anything on the needles (horror, I know!!) so when she visited last week I gave her some Krokus in Colurways Daffodil and Bunch of Flowers. She send me some pics and I don't know but when I look at it, it makes me happy, as if summer is just around the corner.

Anne wilde al heel lang Long maken eigenlijk al vanaf het moment dat ze m gezien had. Ze helpt regelmatig mee tijdens beurzen en draagt dan meestal mijn versie. Afgelopen week kwam ze gezellig op de thee en vertelde dat ze eigenlijk niks op de naalden had staan (Horror, eek!!) ik heb haar dus maar snel wat Krokus meegegeven in de kleuren Daffodil en Bunch of Flowers. Ze stuurde me wat foto's en ik weet het niet hoor, maar als ik er naar kijk word ik helemaal blij, alsof het al bijna zomer is.








- Marleen

1 opmerking:

marion zei

wat een gaaf kleurtje