woensdag 16 januari 2013

Felting clogs

I don't felt..... Tried it once twice, but it worked on my nerves ;) however the kids looooove it. Especially if Tineke is helping them. Last week they started and today we went to Tineke to finish them just look at the pics to see how much they enjoyed it.

Ik vilt niet..... Heb t een twee keer uitgeprobeert maar het werkt op mijn zenuwen. Maaaaar de kinderen vinden het helemaal geweldig. Zeker als Tineke meehelpt. Afgelopen week waren ze begonnen en vanmiddag hebben ze ze afgemaakt bij Tineke. De foto's laten duidelijk zien hoe leuk ze het hebben gehad.











I just sat back and knitted on my secret project ;)

Ik kon heerlijk achterover leunen en breien aan mijn geheime projectje ;)
Wil je nou ook leuk een vilt of spin workshop volgen ga dan zeker even kijken bij Tineke ;)


- Marleen

2 opmerkingen:

Unknown zei

Dat ziet er een gezellige bende uit!

Ammerins zei

Bedenk me ineens dat ik inderdaad helemaal niet hoef te breien als ik warme voeten wil... Gewoon lekker vilten! #idee