zaterdag 28 juli 2012

Raveoly: Day 1

Yesterday we all watched the opening ceremony of the Olympics, the starting sign for our competition. I need to knit 3 new designs during the Olympics.... Totally madness, I know, but I'm gonna give it my best shot....
First design is a shawl (doh, what else,lol) in my Krokus Duo in my fav colour "I love my car" a bright lime green and a matching darker green. Worked 140m for now

Eindelijk mochten we beginnen, gisteren tijdens de openingsceremonie zat ik start klaar om te beginnen met mijn uitdaging. Ik ga 3 nieuwe ontwerpen breien tijdens de olympische spelen.... Volledig van de pot gerukt, ik weet 't ;) maar ik ga er mijn best voor doen....
Het eerste ontwerp is in mijn eigen Krokus Duo in mijn favoriete kleur "I love my car" een felle limegroen met een bijpassende donker groen.
Tot nu toe 140m gebreid









- Marleen

Geen opmerkingen: