woensdag 9 mei 2012

Design Process: Top Down Cardi part 4

And after all this technical stuff I'm sure you just want to see some progress pics :) I started in the neck by working a Garter Stitch strip for the back neck, then picked up the stitches from the strip for the back, sleeves and fronts, the strip continues in the fronts. I just love how it looks with nice and clean lines.

En na al dat technisch geleuter willen jullie natuurlijk gewoon wat progressie foto's zien :) Ik begon met een ribbelsteek randje voor de nek, daarna nam ik steken op van het randje voor de st van het rugpand, de mouwen en de voorpanden, het randje loopt dan door als bies van de voorpanden. Ik blijf het geweldig vinden hoe netjes dat er als afwerking uit ziet.



Then you just keep on working in Garter Stitch, which means I allready finished 2 books while knitting this, just started again with the series of Robin Hobb, the assassin's apprentice. I'm now almost to the waistline only 40 rows to go.

Hierna blijf je gewoon lekker doorbreien in ribbelsteek, heerlijk want dan kan ik tegelijkertijd lezen, ik heb al 2 boeken uit en ben net begonnen met het herlezen van de boeken van Robin Hobb, Leerling en Meester. Ik ben bijna bij de taille nog maar 40 rijen te gaan.

Geen opmerkingen: