vrijdag 9 maart 2012

Personal

Yesterday it was time again to visit the hospital again for DH, the fysical therapist allready mentioned something wasn't right with his knee and the surgeon agreed. So next friday he will be in surgery again to remove the pins from his knee and to attach some bone fragments, which weren't grown together. This means starting from scratch again, after surgery he needs to be in a cast again and the fysical therapy needs to start all over again.
So real life takes over....again....

Gisteren was het weer tijd voor een controle in het ziekenhuis voor manlief, the fysiotherapeute had al gewaarschuwd dat er iets niet goed zat met zijn knie en de chirurg bevestigde dat. Dus komende vrijdag wordt manlief opnieuw geopereerd en worden de pinnen uit zijn knie gehaald en gaan ze op zoek naar de losse stukjes. Na de operatie moet zijn been weer in het gips dus hij kan weer helemaal overnieuw beginnen.
Dus..... het echte leven neemt het weer eens over.....

To manage all this I decided to have 6 months without deadlines as I'm not sure if I can live up to them. This means that I'm not submitting any designs for fall 2012, so next winter you will not find my designs in magazines. But don't worry, there will be plenty of designs I'll self publish.... :)
Unfortunatly this also means I won't be teaching at the Knit and crochet days in Nieuwegein, I had a new workshop planned and I'm not sure if I can get everything done the way I want it to. Everyone who registered for these workshops allready received a message from second events. So sorry everyone, I will be there with a booth so please come and touch my new yarn :)

Om dit allemaal in goede banen teleiden zal ik een stapje terug moeten doen in mijn werk, met name geen deadlines. Omdat ik niet goed kan overzien hoeveel tijd dit allemaal gaat kosten kan ik niet beloven dat iets voor een bepaalde tijd af is. Dus voor het najaar 2012 geen ontwerpen van mij in tijdschriften. Maar niet getreurd, ik heb nog een hoop klaar liggen om zelf te publiceren..... :)
Helaas betekend dit ook dat ik de workshops die ik zou geven in Nieuwegein heb moeten afzeggen. Ik had een nieuwe workshop gepland staan en om een nieuwe workshop te schrijven, waar ik tevreden over ben, kost veel tijd. Iedereen die zich had ingeschreven heeft inmiddels een berichtje gekregen van second events. Sorry..... Maar niet getreurd ik ben er wel met een stand dus kom gezellig langs om even te kletsen en mijn nieuwe garen te voelen :)

Geen opmerkingen: