maandag 20 juni 2011

Balloo part 2

After securing all my stuff
Alles ingepakt voor de nacht


we went to our hotel, which was a very nice suprise. big room and DS and DD1 liked the tv.
Toen naar het hotel, een aangename verrassing, grote kamer en DS en DD1 vonden vooral de tv fijn ;)


Next morning I found this in my bed
De volgende ochtend vond ik dit in mijn bed.


Unfortunatly all weather forecast were wrong, it rained all day with lots of wind and no sunshine at all. So this is how my living room looks like at the moment
Helaas hadden alle weersvoorspellingen het fout, veel regen, veel wind en geen zon. Dus zo ziet mijn woonkamer eruit op het moment


Yarn is drying for next weekend in Aalten
Garen ligt te drogen voor volgend weekend in Aalten (hiep, hiep hoera dan sta ik in de woltent = overdekt ;))


So glad I make the effort to put all my patterns and kits in sealable plastic sleeves, I can just dry them with a towel and they're okay ;)
Ik ben zo blij dat ik de moeite neem om al mijn patronen in plastic seal zakjes te doen, alleen afdrogen met een theedoek en je ziet er niks meer van.



don't forget you'll still have a few days to sign up for my newsletter and win 1 of the new jewelry knitting kits!
Niet vergeten je hebt nog paar dagen om je te abboneren op mijn nieuwsbrief en kans te maken op een van de sieraden pakketjes!


- Posted by Marleen from my iPhone

Geen opmerkingen: