maandag 9 mei 2011

Oops, another month has passed

Oh dear, this last month just flew by without any blogging and also not much twitter activity. Nieuwegein was fantastic, met lots of friendly peeps in my workshops and at my stand. But then Real life kicked in, April is the month of doing taxes, re-apply for special care for DD1 and DD2, lots of long talks with care takers and therapists. Leaving me somewhat drained of energy. The first 2 weeks of May the kids have no school, and it's great to spend some extra time with them and DH. I do have some fun plans for the coming months including more knitting kits and a shawl club..... stay tuned :)

Oh, oh en alweer een maand voorbij gevlogen, zonder te bloggen of veel te twitteren. Nieuwegein was geweldig, heb heel veel leuke mensen ontmoet in mijn workshops en aan mijn stand. Maar dan..... komt mijn andere leven ook nog om de hoek kijken, April is altijd een drukke maand met de BTW aangifte, maar dit is ook de maand waar we de herindicatie voor de Persoons gebonden budgetten moeten aanvragen voor de DD1en DD2, wat zorgt voor heel veel lange gesprekken met begeleiders en therapeuten. Wat er voor zorgt dat ik nergens meer energie voor heb. De eerste 2 weken van mei hebben de kinderen nog vakantie en het is heerlijk om wat extra tijd met ze door te brengen :) Ik ben wel bezig met allerlei leuke nieuwe breipakketjes en met een shawl club voor de komende maanden, dus..... hou de website in de gaten :)



- Posted by Marleen from my iPhone

Geen opmerkingen: