zaterdag 19 maart 2011

workshop kantbreien voor gevorderden

For the workshop advanced lace knitting I'm making knitting kits. Agnès from Dutch Wool Diva dyed and wound some beautifull Merino/Tencel for me. She did a wonderful job on them too ;)

Voor de workshop kantbreien voor gevorderden ben ik de brepakketjes aan het maken. Agnès van Dutch Wool Diva heeft superzachte Merino /Tencel voor me geverft en in cakes gewonden, en zoals met alles wat ze doet ziet het erg geweldig uit Kijk maar


Voor de workshop maar in 2 kleuren met bijpassende kraaltjes


Er zijn nog wat plaatsen zowel op vrijdag als zaterdag. Kijk voor meer info hier

Posted by Marleen from my iPhone

2 opmerkingen:

Alet zei

Mmmm...ziet er mooi uit!!
Ik heb superveel zin! Geen stand, geen stress, gewoon lekker genieten en bij je leren!!

Anne zei

...jammer dat ik in jouw stand sta, hahaha