woensdag 8 september 2010

Almost Ready and give away

So it's the night before I go to I Knit Weekender. Yes, I'm travelling again..... This time to London were I will be in the stand of EasyKnits to sell my patterns (and Jon's gorgious yarns, ofcourse)
I only have to pack some clothes and I'll be ready to leave, at least I packed enough patterns :)


And see Haze? This time I have some bussiness cards with me....
So if you're going to I Knit Weekender I would love to meet you.... come say hi!!

And now for the exciting stuff :)
Give-a-way!!!!!
You can either leave your name on the list at the stand at I Knit or if you can't come, leave a comment here, I'll pick (well the random generator) 5 names at random for some free copies of Vlinder. Give-away ends on Sunday 24:00 (that's greenwich time -1)
Make sure I can contact you, you can do that by mailing me at contest AT DutchKnittingDesign DOT com or leave your ravelry name in the comments.

- by Marleen from my iPhone

22 opmerkingen:

FiberRachel zei

Vlinder is lovely, I'm game for a random generator any day. Have fun in London !!

Hanneke zei

Veel plezier in Londen! Ik ben wel een beetje jaloers... Maar zondag in het museum ben je er dus niet bij, woensdag wel weer? Enne...ik wil ook best mee doen in de verloting als dat mag :-)

Heidi zei

Een give away? Jippie!!!

Dus gooi mijn naam er alsjeblieft bij dan heb ik een kansje!

Duim, duim, duim, duim....

Groetjes, heidi

Anoniem zei

ooh ik wil ook wel meeloten voor een Vlinder!

sockwhisperer!

Unknown zei

Prachtig die Vlinder!!!
Ook ik loot graag mee.
Uiteraard veel plezier en succes in Londen.

Anna Martijne (ook op Ravelry)

Anoniem zei

De "breikeuken" wil dan toch wel heel erg graag meeloten, want het patroon is heeeeeeeeel erg mooi!
Plezier en succes in Londen. Nelly

Anoniem zei

Hoi Marleen,

Jammer dat we je in Oijen moeten missen! Veel plezier en succes in Londen gewenst, leuk dat Dutch Desing ook steeds meer opgang maakt in de breiwereld!

CarlaZ

Tien zei

ja, ik wil die Vlinder, graag zelfs!

Veel plezier in Londen.

Abessijn

Anoniem zei

MArleen,

Ook ik doe mee voor de Vlinder!
Veel plezier in Londen. Ik houd het maar bij Oijen.

Vriendelijke groetjes Saskia Vogel aka Biem

Anoniem zei

I was in London last week. I wish it could have been this week instead. Bad luck fo me. Have a wonderful time.

Spectre120 zei

Ooooh, ik loot graag mee voor Vlinder!

Dikky zei

Ik wilde niet hebberig zijn en lijken maar Vlinder is te mooi, dus ik doe toch graag mee.
(DorineZ op ravelry)

BunnyKnut zei

OOOO, I'd love to win a copy of your shawl pattern!

BunnyKnut zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Unknown zei

oo mag ik ook nog mee-loten? Ik had graag ook naar Londen gegaan maar het mocht niet zo zijn dit jaar. Maybe next year.
Tot ziens op de handwerkbeurs dan maar

Annemieke zei

Veel plezier in Londen... toch wel iets specialer dan Oijen ;)
Ik zou graag kans willen maken op vlinder... ben toch al in een ikwilshawlsbreienbui...

Groetjes Axioma@ravelrymi

Anoniem zei

Wat een prachtige sjaal! Ik loot ook graag mee (Meilindis op Ravelry). Heel veel plezier dit weekend!

Unknown zei

ooooh, mooi!
En wat ben je heerlijk aan het brei-reizen :)

Heb hier prachtig garen liggen voor Vlinder...

Erika zei

Zo'n mooi patroon!
Erika

breimuis zei

Zo te sterven op het water met je vleugels van papier, moet ik nog zeggen dat ik iets met vlinders heb. Hoe kan ik dan neen zeggen op een vlinder shawl die er ook nog zo verukkelijk uit ziet
Hoor je mijn luide kreet tot in Londen? Ik wil mee doen!

groetjes,
Line
of helemaal voluit BreimuisLine

Anoniem zei

Mooi ontwerp. Loot mee
csteekjes
Genoten van de dag: zie ook

www.http://blogspot.spinnerdam.com

Mirjam zei

Vanuit een nat vakantieadres zie ik dat ik nog net mee kan loten voor Vlinder. Prachtig ontwerp dus ik doe graag mee!

Groetjes,
Mirjam (Wolvarken op Ravelry)