woensdag 30 december 2009

Presents

Well this is a time for presents isn't it? So I ordered me some knitting bags here But you'll also need something to put into those bags, he.....:) Okay I'm giving you the url to this site, but use it at your own risk!!! They have an excellent service and only Noro (stop drooling...., lol). I ordered mine on dec 21th and got it today (Dec 30th) Just in time to start my first shawl for the 10ShawlsIn2010 Group on Ravelry :)

Dit is de tijd voor cadeautjes, niet waar? Dus heb ik voor mijzelf hier een paar brei tasjes besteld. Maarja er moet natuurlijk ook nog wat in, he....:) Oke de link van deze internetwinkel krijg je geheel op eigen risico, ik ben niet aansprakelijk voor gekwijl en/of te grootte aankopen!!! ze hebben een uitstekende service en alleen maar Noro :) Ik heb mijn Noro besteld op de 21ste en vandaag kwamen ze binnen (30ste) Precies op tijd zodat ik 1 januarie kan beginnen met mijn eerste shawl voor de 10ShawlsIn2010 Groep op Ravelry

1 opmerking:

MorganMagic zei

wat heb je jezelf heerlijk verwend! en dat heb je zeker en vast meer dan verdiend! veel plezier ermee, fijn om 't nieuwe jaartje mee te starten...
mijn beste wensen voor jouw hele gezinnetje!