maandag 12 oktober 2009

Front and back / Voor- en achterkant

If you make a book, you'll need a front and back, doh. But you've know idea how difficult that can be. I wanted to make the lay-out of the book the same as my patterns, or should I say the lay-out of my patterns must be the same as my book. (chicken and egg?) I wanted the first page of my patterns to just be a large pic of the design, after all, pics sell (good pics that is). So for my book that first page is indeed a large pic with instead of the pattern name the name of the book. But then what to do with the back? Should I write some memorable words, leave it blank? After playing a little with the pictures from the design I got it! Just some pics on the back to show what's inside :)


Als je een book maakt heb je natturlijk een voor- en een achterknt nodig. Dat is makkelijker gezegd dan gedaan. Ik wilde graag dat de lay-out van het boek hetzelfde was als van mijn losse patronen, of beter gezegd de lay-out van de losse patronen moeten worden aangepast aan de lay-out van het book (kip of ei?) Ik wilde graag dat de voorkant van mijn losse patronen een grote foto liet zien van het ontwerp, want foto's verkopen, toch? (goede dan) Dus de voorkant van het boek is inderdaad een grote foto met in plaats van de patroonnaam de naam van het boek. Maar wat dan te doen met de achterkant? Moet ik daar iets memorabels schrijven, leeg late? Nadat ik een beetje had liggen spelen met de foto's van de ontwerpen, had ik het!! Gewoon wat foto's op de achterkant om te laten zien wat in het boek staat :)

Don't forget to sign up for the newsletter! 20 more days till the drawing!

Vergeet je niet in te schrijven voor de nieuwsbrief! Trekking is over 20 dagen!

1 opmerking:

MorganMagic zei

je hebt dat fantastisch gedaan! ik hoop echt dat het een succes wordt... :-) (maar ben er eigenlijk wel zeker van)