zondag 28 juni 2009

New Camera / Nieuw fototoestel

As you all can remember I bought a new camera just 6 months ago The Canon 40D, I'm still in love with that camera. But we're also using it private, nothing naughty.....but when we go to the zoo my neck hurts from carrying the damn thing. So I bought a really small one for family get togethers and so on.
And last Thursday it arrived!!! It's a Canon IXUS 110 IS and it's really small, but takes good pics and does a lot of weird stuff too.
It records videos in HD (example to come, I need to sort out how to get it on here) It does colorsnaps......with red....


Zoals jullie je misschien nog wel kunnen herinneren heb ik ong. 6 maanden geleden een nieuw fototoestel gekocht, de Canon 40D. Ik vind het nog steeds een geweldige camera. Maar we gebruiken dat ding ook prive, nee, niks ondeugends.....maar als we naar de dierentuin gaan doet mijn nek zeer van het dragen van dat zware ding. Dus heb ik een nieuw kleintje gekocht voor gezinsdingen enzo.... En afgelopen donderdag kwam ie!!! Het is een Canon IXUS 110 IS en hij is echt heel klein, maar neemt goede foto's en doet nog meer gekke dingen :-)
Ik kan filkpjes maken in HD kwaliteit (voorbeeld volgt, ik moet nog ff uitzoeken hoe het werkt. En gekke kleuropnames....... met rood


With pink.....
Met roze.......



With nine year old boys....
Met negen jaar oude jongetjes......

3 opmerkingen:

MorganMagic zei

oh dat kleurding vind ik super!!!!!
doet je fototoestel dat vanzelf?
damn...

MorganMagic zei

(ik heb een fluo roze kleintje in mijn handtas, voor onderweg-foto's)

Marleen zei

daar heb ik 'm ook voor gekocht :-) En gaaf he dat is gewoon een instelling op het apparaat, wat tegenwoordig toch allemaal mogelijk is.....ik sta er iedere keer versteld van :-)