dinsdag 3 maart 2009

holliday / vakantie

Just booked our holliday, this is where we will stay for 2 weeks. I'm looking forward to that :-) I've had it with re-building and most of all: cleaning and organizing. That's the reason I didn't blog for a week, I've been organising the childrens room. I spend 2 days only on toys!!!
Time to relax, time to get ready for a night out with DH :-)

Ik heb net onze vakantie geboekt, hier gaan we voor 2 weken naar toe. Ik heb er zin in :-) Ik heb het wel een beetje gehad met dat verbouwen, maar het meest met het opruimen en het schoonmaken waar geen eind aan komt. Dat is overigens de reden dat ik de afgelopen week niet heb geblogd, ik ben bezig geweest om de kamer van de kinderen op te ruimen. alleen aan het uitzoeken van het speelgoed was ik al 2 dagen bezig!!!
Tijd om te ontspannen, ik ga me klaar maken voor een avondje uit met DH :-)

3 opmerkingen:

MorganMagic zei

heerlijke vakantie lijkt me dat! genieten maar...

SSK* zei

Can I come with you on vacation?

Marleen zei

For you Joan; we'll always have room :-)