donderdag 11 september 2008

Summertime

En voor dat je he weet is er weer een maand voorbij, en niet dat er niks was om over te vertellen, ik ben samen met manlief een weekje naar de Bourgogne geweest, de kinderen logeerden bij mijn ouders. We hebben een heleboel wijn gekocht :-) En we hebben een helehoop foto's gemaakt met de nieuwe camera en sommige van die foto's waren voor een inzending voor Knitty.com.

Tijdens de vakantie ben ik gevraagd om te gaan ontwerpen voor de Lion Brand Company en voor de pattern-a-day kalender dus ik heb een hoop geschreven.

De school is weer begonnen en zoals altijd duurt het even voor de kinderen gewend zijn, op dit moment ben ik meer een scheidsrechter dan een moeder. Maar het is me nog wel gelukt om een nieuw patroon te publiseren; Summertime. Hier zijn de foto's



And before you know it, a month has past. And it's not that there wasn't anything to talk about, DH and i went to Burgundy, with only the 2 of us (the kids stayed at my parents) for a few days.

We bought a lot of wine :-) And we took a lot of pics with our new camera. And some of the pics were for a submission for Knitty.com.

During the hollidays I was asked to design for the Lion Brand company, and for the pattern-a-day calendar, so I did write a lot.

School began and as usual our kids need some time to adjust, so at the moment I'm more of a referee then a mother.

However I did manage to publish another pattern: Summertime. Here are some pics




Geen opmerkingen: