zaterdag 13 september 2008

Anna / Anna

Het rokje voor Mare heb ik Anna genoemd, en waarom? Ik weet het niet, behalve dat mijn oma Anna heette. Ik had een volledige black-out. Het duurde meer dan een half uur voor ik op Anna kwam, dus dat heb ik maar zo gelaten :-)

Het patroon is geschreven voor 8 maten (2-10 jaar), heupwijdte tussen 50 cm en 78 cm.

Ik moet zeggen, ik heb gebruik gemaakt van een nieuwe editor en ze deed het erg goed, volgens mij lag ik te slapen toen ik de teltekeningen maakte, maar ze zag het vrijwel meteen. Er waren niet erg veel dingen die ik hoefde aan te passen, dus die veranderingen heb ik gisteren avond nog even gedaan, en heb het maar meteen gepubliceerd op Ravelry. Morgen is het patroon verkrijgbaar op de website.

Ook het patroon van de Playground Shawl is al klaar en het enige wat ik hoef te doen is dat verdomde ding te blocken. Ik weet dat het er geweldig uit ziet na het blocken maar op de een of andere manier kan ik mezelf er niet toe brengen om dat te doen. Dus de Shawl wacht al meer dan een maand om geblockd te worden.

Nu ga ik een stukje patroon breien van Meursault.Dat wordt een capelet gebreid van Rowans Cash Soft Aran. Het patroon is geschreven, maar is erg ingewikkeld dus ik ga een stukje proefbreien om te kijken of het een beetje klopt voor ik de capelet volledig ga breien. Ik heb werk te doen!!!




I named the skirt for Mare, Anna. Don't know why, well my grandma's name was Anna, but other then that, I just had an black-out. It took me more then half an hour to come up with Anne. So I got bored and decided Anna it is :-)
I wrote the pattern to fit 8 sizes (2-10 years), hip circonference between 19.7 inch / 50 cm and 30.7 inch / 78 cm.

I must say I used a new tech-editor and she did a good job, I think I was sleeping when I did the first chart, but she spotted it very quickly. there weren't that many changes so I made the adjustments last night and published Anna on Ravelry. I will publish Anna on the website tomorrow.

I also have the Playground Shawl pattern ready, I just need to block the damn thing. I love the way it looks after blocking, but for some reason I just can't force myselve to do it. So the Shawl has been finished for more then a month, and it is still waiting to be blocked.

Now I'm going to knit a swatch a pattern repeat from Meursault, a capelet knitted with Rowans Cash Soft Aran. I wrote the pattern, but I need to be sure that the directions are correct (they are very complecated), before I'm going to knit the whole thing. So I have some work to do!!!

1 opmerking:

MorganMagic zei

supermooi rokje!
supermooie meid!
supermooie naam van die meid - mijn metekindje heet ook Mare, zij op haar beurt werd genoemd naar het dochtertje van mijn overleden vriendin, héél dierbare naam dus...

leuke blog!