donderdag 27 maart 2008

Weer beter / Well again

En ik maar denken dat ik niet geveld kon worden door zoiets flauws als een griepje. Nou ik heb het geweten want ik heb anderhalve week in bed doorgebracht of met een deken op de bank. Gelukkig kunnen Stijn en Ame al zelf naar en van school lopen dus ik stond "s ochtends op om ze te helpen en ging dan op de bank liggen samen met Mare die het wel heel gezellig vond dat mama op de bank lag. Veel heb ik niet kunnen doen, tenminste niet qua patroon schrijven.
Ik loop inmiddels hopeloos achter op mijn schema. En vandaag was eigenlijk de eerste dag dat ik daadwerkelijk wat heb kunnen doen. Ik heb hard gewerkt aan mijn engelstalige website en komende dinsdag gaat ie live als ik alles goed heb gedaan...LOL
Dan kun je al mijn patronen via de website kopen, en direct betalen via paypal. Ik heb ook alvast een paar dingen op Ravelry gezet en me opgegeven voor de directe download, dan is het nog makkelijker. Betalen via paypal en direct de download krijgen via Ravelry. Nou hoef ik voorlopig geen eigen server te kopen om mijn PDF's op te bewaren :-) Leuk dat bespaart me toch zo'n 300 euro
Hier nog wat fotootjes van wat spul wat ik voor ik ziek werd al in mijn Etsy shop had gezet


And I thought I cold win from something like the flu. well The last 1,5 week I spend in my bed or sleping on the couch. TG Stijn and Ame can take themselves to and from school, So I only helped them to get ready for school, and went to the couch for some sleep work. Mare loved the fact that I was lying on the couch. I haven't done much so I'm hopelessly behind on my timetable. So today was the first day I really did some work. I've spend my time on working on my english website, and If I did nothing terribly wrong It's going live on next tuesday lol
So finally you can buy my patterns voa a website, and pay directly via paypal. I also put some stuff on Ravelry and I'm in line for pattern sales on Ravelry. So you can pay and download via Ravelry. So for now I don't have to buy my own server :-) that saves me about 300 euro (450 dollar)
He're some stuff I put on etsy before I got the flu

Geen opmerkingen: