dinsdag 4 maart 2008

Griep / Flu


Het is alweer een paar dagen geleden, Alphons heeft de griep gehad, en nu heeft Stijn al sinds vrijdag de griep. Het is deze keer een gemene met erge hoofdpijn en veel hoesten. Gelukkig ging het vandaag al weer wat beter met hem, wat een paracetamolletje wel niet kan doen. Morgen mag hij nog thuis blijven en donderdag gaat hij weer naar school. Het was vandaag een beetje een rare dag met veel regen maar ook af en toe een waterig zonnetje.


It's been a few days since I loved my blog. Alphons had the flu, and now Stijn has it too. He has been ill since last friday, and it's a viscious one this time, with headache and lots of coughing. Today he felt a bit better thanks to the wonders of medicin. he can stay home tomorrow and thursday he's going back to school. It was a strange day today, with lots of rain and now and then some pale sunlight.


Mijn bestelling van de nieuwe zomer garens is binnen gekomen, en mijn hoofd loopt over van de ideeen, ik probeer ze zoveel mogelijk op te schrijven en aantekeningen te maken, want er moeten nu eerst andere dingen gedaan worden, zoals patronen schrijven. Het gratis patroon heeft eindelijk een naam Ocean omdat het garen wat ik gebruikt hebt lijkt op de verschillende kleuren die je ziet als de golven op je afkomen. Ik heb alles op papier staan zoals je ziet, nu nog in de computer verwerken tot een leesbare breibeschrijving. Dat doe ik morgen, en met een beetje mazzel als er verder niks tussen komt kan het donderdag op de website, zodat jullie het kunnen downloaden.

My order of the new summeryarns are in, and my head is unstoppable in the designing mode, I'm tryingto make as many notes as possible. i really have to do some stuff first, like writing patterns. The free pattern finally has a name. I called it Ocean, because the colors of the yarn I used reminded me of the colors of the ocean when the waves roll towards you. as you can see in the pic,everything is calculated and on paper, all I have to do is make a readable pattern. That planned for tomarrow, and with a bit of luck I can posted it on the website by thursday. So all of you can download it.

Geen opmerkingen: