donderdag 21 februari 2008

Verbetering van mijn Etsy shop / Improving my Etsy shop

En voor je het weet zijn er alweer 4 dagen voorbij. Mijn opdracht is af en opgehaald, ik ben bezig met 4 verschillende patronen te schrijven, en ik moet toegeven da's niet zo handig. Verder ben ik bezig geweest om een aantal listings in mijn Etsy shop te verbeteren en dat is volgens mij wel gelukt Eerst alle voorbladen van mijn patronen hetzelfde gemaakt en daarna alles uitgeprint en gelamineerd en samen met de wol gefotografeerd voor de breipaketten. Nu is het tenminste duidelijk in mijn shop wanneer je een patroon koopt of een breipakket of een kant en klaar produkt



And before you know it it's 4 days since I posted the last time. I finished my custom order, and I'm writing 4 patterns at the same time. I have to admit that's not the brightest thing I've ever done. The rest of the time I spend on improving my Etsy shop, and I think I did a great job.

I first made all of my first pages in the same frame, then I printed everything and laminated them. I took some pics with the pattern and the yarn for the knitting kits. Now it's clear when your are buying a pattern, a knitting kit or a finished item

Geen opmerkingen: