vrijdag 22 februari 2008

Verbetering van mijn Etsy shop deel 2/ Improving my Etsy shop part 2

Gisteravond met Alphons besproken wat ik nog zou kunnen doen om meer mensen naar mijn Etsyshop te kunnen trekken Ik ben nu al een paar dagen bezig om een keer of 6/7 items te verniewen zodat ik een beetje bovenaan de lijsten blijf staan. Dat helpt ik heb op dit moment zo'n 240 kijkers per dag en dat aantal gaat omhoog. Nu moeten die zelfde mensen ook gaan kopen natuurlijk! LOL Om er voor te zorgen dat ik positieve feedback heb staan heb ik wat gekocht bij http://www.hairfairy.etsy.com/ die heeft echt geweldig leuk spul, gaat dat zien!!! En vandaag nog een andere grote verandering doorgevoerd, voortaan betaal je bij mij geen verzendkosten meer. Omdat ik natuurlijk vanuit nederland moet versturen was dat meteen een groot bedrag. Dus ik heb net 43 listings veranderd....zucht, en ook maar meteen wat nieuwe listings gedaan en er komen er nog meer aan ik heb de teksten wel al geschreven en de foto's bewerkt nu alleen nog listen.

Yestereday I talked with Alphons what I could do to get more visitors to my etsy shop. The past few days I have been renewing 6/7 listings per day, to make sure I didn't disapeared from the lists. It's working cause I've got about 240 views per day on items. Now they just have to start buying!! LOL To get some positive feedback I perchased some clips here
http://www.hairfairy.etsy.com/ She's got so much cute stuff, check it out your selves. And I also changed another great thing in my shop, as of today I offer free shipping to everywhere. So I changed 43 listings....sigh, and I made some new listings. There will follow more today, I did write the text and edited the pics.
Zie hier de nieuwste aanwinst Gracieux geschikt voor maat XS tot L, helemaal in het rond gebreid dus geen naden en hij is dadelijk te krijgen in 6 kleuren
So here's a new capalet named Gracieux, it fits sizes XS till L, it's knitted in the round so you don't have any seams, It will be available in 6 colors
Tijd om weer te gaan breien!!!
Time to go knitting again!!!

3 opmerkingen:

~Stella zei

Your knitted items are darling...your photos are good, your prices are good. You will do well on Etsy. Best wishes for Etsy success!

Warm Regards,
Stella

Tizzalicious zei

Ja, 'tis best lastig om te zorgen dat mensen komen kijken!

Succes!

CopperSpringsLeather zei

I think you will be an Etsy success story!