dinsdag 12 februari 2008

Ik ben terug!!! / I'm back!!!

Weer terug van vakantie en het was za-lig. We zijn naar de Canarisch eilanden geweest heerlijk zonnig en 28 graden. Het was de eerste keer voor de kinderen in een vliegtuig dus dat was een hele belevenis. Maar ze hebben zich goed vermaakt in het zwembad en als de kinderen zich vermaken, vermaken alphons en ik ons ook!!!
Ik had een hele lading aan wol bij me om eens lekker te frobelen, maar ik heb helemaal niks gedaan....Ik heb wel wat zitten schetsen zo tussen het winkelen door, maar niks productiefs.



Het was dus een echte vakantie voor mijn armen en schouders, voor de rest van mijn lijf niet, op deze foto lig ik onderop LOL
Tot snel

I'm back from my vacation and it was great! We went to Grand Canaria so lots of sun and 28C. It was the first time the kids were sitting in an airplane, so they were really excited. They enjoyed the pool a lot, and Alphons and I enjoyed us also!!!


I brought a whole bag of yarn with me but I didn't do anything, except for some sketching, so my arms and shoulders liked the rest they were getting, the rest of my body didn't get as much rest as it wanted as you can see in the pic. That's me under a lot of kids LOL
See you soon!




Geen opmerkingen: